Shepherds of the Abyss – RECENZE – Vraťme se do dob Tower defense her

• Vývojáři: Impulse Games
  • Datum vydání: 17. listopadu 2016
  • Žánr: Tower defense, RPG, strategie, akční

Konečně, na to jsem čekal opravdu dlouho. Jsem zastánce takovýhle her, přesněji tower defense, nebo také módy her, ve které jsou věžky a posíláte na protivníka nepřátele a naopak. Před pár lety jsem velmi často hrával WoW Frozen Throne přesně takové módy. Bohužel her, které takovou zábavu a požitek ze hry nabízejí, není moc, což je škoda. Díky Shepherds of the Abyss jsem si opět mohl zahrát to, co mne velmi bavilo, a doufám, že bude i vás.

Zelené pláně, které jsou ohraničené hradbami. To je vše, co vidíte na začátku každé hry. Občas jsou zde postaveny zábrany, ale další překážky musíte dostavět pouze vy. Každá taková překážka je velký kámen, který lze přestavět na útočící věž, což je velmi dobře vymyšleno. Není to jako v mnoha podobných her, kde je určená trasa vojáků, a vy pouze podél této cesty můžete stavět. Máte volnou ruku, je pouze jen a jen na vás, jakým směrem můžou jít. Pokud byste omylem chtěli zastavět celou cestu, tudíž by vojáci neměli kudy projít do „cíle“, hra vás automaticky na toto upozorní a nenechá vás zde stavět. Občas ale bohužel nejde postavit věže tak, aby nepřátelé šli jako v bludišti, z jednoho okraje mapy na druhou. Zde vás opět systém ani nepustí, tudíž nepřehánět s trasou.

I když se hra zdá být velmi lehká, tak ihned na začátku zjistíte, že není. Proto si pro nás Impulse Games připravili naučný trénink, který taktéž nebude „hračka“ projet. Nicméně, zde se seznámíte se všemi druhy věží, různými vylepšeními a ostatní. Poté se už můžete vydat na celou hru, například proti svému kamarádovi. Poslaní vojáci ale nejsou nijak slabí. Mají dostatečnou odolnost, HP a rychlost, která vás může malinko zaskočit, a to i když budete v prvních pěti „kolech“.

Pokud tedy hledáte přehlednou, chytlavou tower defense hru, která doopravdy zabaví, a nenecháte se odlákat recenzemi na steamu, které jsou smíšené, tak hru určitě doporučuji. Cena je velmi příznivá, bez slevy stojí necelých 10 euro, a to se vyplatí!

+přehledné, skvělý tutoriál, cena

– odolní vojáci, chce to více módů

Hodnocení: 7/10