Slendytubbies II – RECENZE – Druhý díl série Slendytubbies

Druhý díl hororové počítačové hry Slendytubbies je tady. Slendytubbies II mi přijde mnohem hororovější než Slendytubbies I. Druhý díl mi tak trochu připomíná na určitých mapách Outlast. Ve hře Slendytubbies II zůstávají stejné jen úkoly. Slendytubbies II obsahuje přepracovaný a vymakanější grafický vzhled, přidanou digitální kameru, nové nestvůry, nové mapy a spousty dalšího. Jak už jsem říkal, tak úkoly zůstávají stejné. Musíte sbírat růžové misky (neboli pudinky). Bohužel je nebude tak lehké sebrat. Bude vám v tom bránit mrtvý Teletubbies a jiné hrůzostrašné příšery. Na všech mapách, které si lze vybrat je noc, takže nic neuvidíte. Ale díky přidané digitální kameře s nočním viděním se můžete po deseti sekundách dívat na cestu nebo hledat pudink. V menu si můžete vybrat mapu, obtížnost, dokonce i počet pudinků, které musíte sesbírat. Na určitých mapách jsou hrůzostrašné příšery, které vás budou pronásledovat a zabíjet. Například bezhlavá a mrtvá postava z Teletubbies, obří, zmutovaná postava z Teletubbies, dokonce i poblázněný bezruký, ale živý Teletubbies a spousty dalších ohavných a hrůzostrašných nestvůr. Ve hře si lze vybrat původní mapu z prvního dílu Slendytubbies. A jestli se moc bojíte, tak si můžete nastavit i Minecraft mapu (původní mapa z prvního dílu, jen je přepracovaný grafický vzhled na Minecraft).

maxresdefault

Hra Slendytubbies II obsahuje dva herní módy. A to Singleplayer mód (hra pro jednoho hráče) a Multiplayer mód (hra pro více hráčů). Ve hře pro jednoho hráče (Singleplayer mód) si vyberete jakoukoliv mapu, na které chcete hrát, zvolíte si počet pudinků, který musíte sesbírat a nastavíte si obtížnost. No a můžete hrát. A ve hře pro více hráčů (neboli v Multiplayer módu) děláte v podstatě úplně stejné úkoly, které máte ve hře pro jednoho hráče. Akorát si musíte vytvořit server, na který se pak mohou připojit vaši přátelé (neboli hráči) a hrajete se svými přáteli. Hru si lze zcela zdarma stáhnout na internetu.

sl23