Smarty – JRC zaznamelo miliardový obrat!
Tři roky od akvizice herního řetězce JRC skupinou Smarty Brands přinesly pozitivní výsledky. Podle posledních údajů vzrostla návštěvnost prodejen o 40 % a tržby se vyšplhaly na 5 miliard korun. Tento úspěch potvrzuje, že spojení sil mezi JRC a Smarty Brands bylo oboustranně výhodné a přineslo kýžené oživení pro oba podniky.
Od stagnace k růstu
Před třemi lety se síť JRC ocitla v kritické situaci. Stárnoucí koncept a klesající tržby byly varovnými signály, že je třeba zásadní změna. Skupina Smarty Brands, vedená podnikatelem Petrem Syrůčkem, viděla v akvizici příležitost k expanzi do kamenných prodejen a k rozšíření svého herního byznysu. Výsledkem je, že obrat herní divize Smarty Brands se nyní pohybuje kolem jedné miliardy korun ročně.
Integrace JRC do Smarty
Spojení s JRC umožnilo Smarty Brands nejen rozšířit své portfolio, ale také vybudovat síť kamenných prodejen, které kombinují herní sortiment s elektronikou. Tento krok byl klíčový pro růst návštěvnosti a tržeb. Skupina nyní plánuje další expanzi, včetně otevření nových prodejen v Pardubicích, Karlových Varech a Ústí nad Labem.
Nové prodejny přináší úspěch
Nové prodejny Smarty a JRC postupně přecházejí na jednotný „pixelový“ koncept, který kombinuje sekce elektroniky a her. Tento přístup se osvědčil, a proto skupina plánuje pokračovat v rozšiřování své sítě. Zájem zákazníků o tyto prodejny roste, což potvrzuje i 40% nárůst návštěvnosti oproti původním monobrandovým obchodům.
Další expanze a emise dluhopisů
Pro financování dalšího růstu skupina plánuje emisi dluhopisů ve výši 25 milionů korun. Cílem je nejen pokračovat v expanzi, ale také poskytnout zákazníkům možnost podílet se na úspěchu značky, kterou znají a důvěřují jí.
Smarty Brands také sleduje cíl stát se lídrem v poskytování servisních služeb pro značky jako Apple, Samsung, PlayStation, Xbox a Nintendo. S plánovaným rozšířením servisních míst se skupina hodlá stát největším poskytovatelem servisu ve svém segmentu v České republice.