Spec Ops: The Line – RECENZE – Chaotický Dubaj

• Vývojář: Polygon Magic
  • Datum vydání: 26.6.2012
  • Žánr: Third-person shooter

ops spec

Rádi si zahrajete pořádnou hru, kde nechybí napínavé akční scény, masivní přestřelky, ale není to nic ve smyslu CoD a podobně, které jsou už možná – podle mne – ohrané? Jestli nemáte rádi, když vás na každém rohu vývojáři pošťuchují, co, kdy a kde máte dělat, tak tato, vcelku nadupaná hra, která nese název Spec Ops: The Line, vaše očekávání alespoň z části uspokojí.

Pokud si hru koupíte ve službě STEAM a nainstalujete, tak se hra přímo přizpůsobí vašemu počítači, tudíž nemusíte nic přenastavovat. Vyberete si ze tří obtížností, čtvrtá obtížnost se vám otevře až po projetí celé kampaně. Pokud jste ale příznivcem CO-OP módu, hra to umožňuje. Pro veliký nárůst hráčů v této hře, vývojáři přidali do hry také Multiplayer mód. A v podstatě takový luxus nemá každá střílečka.

spec opss

Pokud se budeme bavit o popisu hry a její hratelnosti, tak vás mile překvapím. Střílení je sice malinko odlišné od ostatních stříleček, ale nemusí to ihned znamenat, že je to něco špatného nebo pohoršujícího. Stačí pouze pár minut hraní a na styl střílení si velmi rychle zvyknete. Ve hře je taky dobře vyřešen krycí mód, kde při běhu se můžete kdykoli a v podstatě kdekoli přikrčit, nebo rovnou schovat celý. Další velké plus, které mne dostalo, je ovládání vašich spojenců. To je myšleno ale v singleplayeru. Vyberete si jednoho z vašich spojenců a můžete mu nařídit, ať někoho sestřelí na velkou vzdálenost, samozřejmostí ale je, že to musí být sniper, nedáte přeci tuto úlohu chlápkovi, co má pouze příruční pistoli. Dalším velkým plusem je to, že hra má více konců, tudíž tento tah ze strany tvůrců vás může nutit dohrát hru opakovaně – nebo nahrát poslední save a dohrát to jinak.

spec ops

Pokud tedy doopravdy hledáte kvalitní střílečku, kde pokud zabijete nepřátele, a vy zrovna nemáte moc nábojů, tak máte prostě smůlu. Zabitý protivník vám totiž nedá celý zásobník, jak už to v jiných her bývá. Dostanete pouze pár nábojů, které vám nestačí někdy ani na půlku zásobníku. Hra je ještě dobrá a možná také trochu zvláštní v tom, že se hraje z pohledu třetí osoby. Toto hře dodá takový jiný směr, jinou hratelnost a různé, dalo by se říct, že lepší zážitky z hraní, než obvyklý pohled z první osoby.

+ málo nábojů-tudíž musíte hrát i s méně oblíbenými zbraněmi, zajímavá kampaň

– lagy, občasný výpadek hry, někdy ani nevíte, odkud vás zrovna zabili

Hodnocení: 7/10