The Long Dark obohatí příběhový mód – NOVINKY
Svět indie her je rok od roku zajímavější. Velké procento indie her zastává žánr hororu, ale je ještě jeden žánr her, který je v indie světě tolik frekventovaný, a to jsou klasické survival hry, jinými slovy hry o přežití. Nejedná se vůbec o starý žánr her, ba naopak, je to velká novota. Většina ze survival indie her nabízí jednoduchou grafiku, občas se autoři chtějí dokonce zaměřit na nějaké aspekty, které by se daly vyhnat do extrému, co se realističnosti týče; ano, i takové případy jsou. Jedním takovým je například i kanadská survival hra The Long Dark, která by se při troše dobré vůle dala nazvat i simulátorem. Ovšem to, že má The Long Dark dobře našlápnuto dokazuje i příběhový mód, který má brzy přijít.
Abychom byli v obraze – The Long Dark je zatím velmi slušná survival akce s velmi realistickými prvky. To, co chybí není ani tak moc obsah, jako právě kampaň s příběhem. Ten by se do tohoto titulu hodil přímo hned, hra je totiž zasažena do světa, kde vlivem geomagnetické katastrofy nefungují žádná elektronická zařízení, přitom jsme tedy ponechání na pospas kanadské divočině a zasněženým pláním. Příběh v The Long Dark má být epizodicky rozdělen do čtyř dílů, přičemž onen první díl ponese jméno Wintermute a objeví se v něm hned dvě postavy, za které zatím můžeme hrát v sandboxovém módu. Jde o Willa a Astrid, což by měly být charakterově zcela odlišné postavy, což se koneckonců projeví v příběhu samotném.
Zmiňovaná první epizoda příběhu má vyjít ještě letos, konkrétněji v létě 1. srpna. Při této příležitosti vyjde i PlayStation 4 varianta hry, ta se tedy rozšíří z PC a Xboxu One i na PlayStation 4; pokud vás zajímá dostupnost na Nintendo Switch, ta zatím bohužel nebyla ani oficiálně potvrzena. K první příběhové epizodě Wintermute již vyšel i trailer, doporučuji tedy jeho shlédnutí pro nasátí atmosféry a zpříjemnění čekaní na léto.