Tony Hawk’s Pro Skater 3 – RECENZE – Hra, kde si dobře zaskáčete

Počítačová hra Tony Hawk’s Pro Skater 3 je něco jako závodní a na půl také sportovní hra. Ve hře jezdíte na skateboardu, skáčete na různých rampách, zúčastňujete se různých závodů (neboli turnajů), dokonce si můžete vylepšovat svůj vlastní skateboard. Hra neobsahuje žádný příběh ani děj. Ve hře jen vyhráváte různé turnaje, závody, vyhráváním závodů a sbíráním bodů se vám otevírají další mapy (neboli závody). Jak mile si hru spustíte hru, tak si musíte vytvořit profil hráče a zároveň při vytváření profilu si dokonce tvoříte svoji vlastní postavu (některé postavy už jsou vytvořené a můžete si jakoukoliv z nich vybrat a neztrácet čas tvořením postavy). Vaší vybranou postavu si lze vylepšovat. Vyhráváním závodů a turnajů sbíráte body, které pak vkládáte do postavy, tak si můžete vylepšit triky, výšku skoků, rovnováhu, zkušenosti na své postavě a podobně. Po vytvoření postavy si budete muset koupit nějaký skateboard, abyste měli na čem jezdit. Při výběru skateboardu si lze vytvořit i svůj vlastní skateboard. Můžete si vybrat barvu desky (neboli prkna), barvu koleček, nápisy na spodní části desky, ozdoby a podobně. Po výběru postavy a skateboardu si pak vyberete nějaký závod nebo turnaj a můžete začít vyhrávat. Samozřejmě je možnost trénovat na různých mapách (například ve městech, na rampách, ve skateparku a podobně). Dokonce je možnost si vytvořit vlastní skatepark, rampy, (zkráceně řečeno – vytvořit si svoji vlastní mapu). Ve hře Tony Hawk’s Pro Skater 3 jsou obsaženy cheaty, kterými můžete otevírat mapy, které ještě nemáte vyhrané, dokonce i skateboardy a postavy, které jsou plně vylepšené.

tony-hawk-s-pro-skater-3_4

Počítačová hra Tony Hawk’s Pro Skater 3 obsahuje dva herní módy. A to Singleplayer mód (hra pro jednoho hráče) a Multiplayer mód (hra pro více hráčů). Ve hře pro jednoho hráče si můžete volně jezdit na určitých rampách či mapách nebo vyhrávat různé turnaje a závody. A ve hře pro více hráčů si lze vytvořit svůj vlastní server a hrát na něm se svými přáteli nebo se připojit na nějaký z online serverů.

th1