Total War: Medieval II – MOBILNÍ HRY – Legendární strategie teď i na cestách!

Total War: Medieval II je podle mě jedna z těch her, která určuje, jak by měli vypadat další v tom stejném žánru. Takže dává smysl, že by měla být dostupná na všech platformách, aby si ji hráči mohli vyzkoušet a nebyli přitom ničím omezeni. A možná právě proto jsme po verzích na Mac a Linux, dostali i tu na Android a iOS.

  • Datum vydání: 7. dubna 2022
  • Vývojář: Feral Interactive
  • Platformy: Android, iOS

Studio Feral Interactive není žádným nováčkem v portování her z počítačů na jiné platformy. V minulosti pracovali třeba na převedení Tropica, XCOM 2 nebo Rome: Total War na Android. Takže můžeme s klidem říct, že jim zkušenosti nechybí. A kromě toho, že půjde o plnou verzi s kompletním obsahem, se hra dočká i české lokalizace.

Hra se odehrává na třech kontinentech, zasazena doprostřed mocenských konfliktů. Diplomacie a obchodní smlouvy jsou tady stejně důležitá jako samotné bitvy a trocha opatrnosti vůči soupeřům rozhodně není na škodu. Je jenom na vás, kterou ze 17 hratelných frakcí dovede až na vrchol a uděláte z ní největší mocnost.

Total War: Medieval II je real-time strategií, což znamená, že si jako první pečlivě naplánujete postup svého vojska na globální mapě, postaráte se o rozvoj měst a uzavřete dohody se svými spojenci. Jakmile se ale objeví nějaká bitva, můžete se stát součástí dění a sami velet jednotkám na mapě v jedné z epických bitev obřích rozměrů.

Gameplayově se hra změnila jenom minimálně, taky není moc co vylepšovat na 15 let staré, pořád oblíbené hře. Největší změnou si tak prošlo ovládání. Nové uživatelské rozhraní umožňuje hráčům všechno ovládat jedním prstem.

Nejdůležitějším a docela zásadním rozdílem oproti jiným mobilním hrám je cena. Hra se na Google Play prodává za 14,99 eur a dává to smysl, pořád totiž mluvím o triple-A titulu. I když má tohle označení víc než 15 let. A poslední, docela důležitou informací je velikost hry, pokud plánujete její nákup, zabere si pro sebe 4,3 GB.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.