TROVE – RECENZE – Free to play

• Datum: 13.11.2013
  • Žánr: MMO-MMORPG
  • Vývojáři: Trion Worlds

Máte rádi MMOMMORPG? Libujete si v hraní Minecraftu, a chtěli byste si pořádně zabojovat proti monstrům? Tak tato hra je přímo pro vás. Trove je hra pouze a pouze z kostiček, jako Minecraft. Na první pohled možná vypadá, jako by to byly dvě podobné hry, ale v Trove hrajete za hrdinu, u kterého si vyberete „povolání“(třídu) a chodíte do stovky různých lokací.

trove first

Hra spočívá v levelování svého hrdiny, popřípadě všech vámi koupených hrdinů, sbírání oblečení, šperků a zbraní (equip), vylepšování a vyměňování s ostatními hráči. V této hře můžete stejně jako v Minecraftu stavět, těžit různé materiály (v Trove ale nepotřebujete žádné krumpáče, lopaty a další…, což je velkou výhodou, stačí se z hracího módu přepnout do stavěcího a můžete kopat) a bojovat proti různým příšerám. Ale pozor! Zde to není jen, že při dolování narazíte na pár kostlivců nebo pavouků, zde neustále chodíte (buď sami, nebo ve skupinkách) do lokací, kterých je zde opravdu mnoho a ničíte monstra a bosse, ze kterých padají recepty na další výrobu, nebo jen equip. Vylepšovat se můžete taky pomocí různých lektvarů, nových mountů (zvířata na kterých jezdíte), lodí, křídel a mnoho dalšího.

trove-bee-fight

Na výběr máte z mnoha druhů „povolání“(tříd) – Knight, Fae Trickster, Gunslinger, Dracolyte, Neon Ninja, Candy Barbarian, Ice sage, Shadow Hunter, Tomb Raiser, Boomeranger a Pirate Captain. Pokud si ale zvolíte „špatně-popřípadě se vám za danou postavu bude špatně hrát, nevadí, stačí našetřit virtuální peníze (Cubity), koupíte si jinou postavu, a kdykoliv si je můžete měnit.

Hlavní co je třeba podotknout, je to, že je to free to play hra, která není pay to win, protože zde nebojujete proti ostatním hráčům, jen se můžete slučovat do větších skupinek a rychleji a efektivněji zabíjet bosse.

troveff

občasné výpadky serverů, nevyváženost postav na dálku a na blízko,

+ není to pay to win, hra je spíše na odreagování, ostatní hráči vás nemohou zabíjet, lepší těžba materiálů než u Minecraftu