Turnip Boy Commits Tax Evasion – NOVINKY – Daňový únik s tuřínem!

20. 04. 2021 Nikola Štěrbová
198 zhlédnutí

Naprosto roztomilý tuřín se vydává na životní dobrodružství poté, co se rozhodne vzepřít vládě a neplatit daně, takže přijde o dům a vlastně i všechno ostatní. Takhle nějak se dá shrnout připravovaná adventura Turnip Boy Commits Tax Evasion, která vyjde už za 2 dny.

  • Datum vydání: 22. dubna 2021
  • Vývojář: Snoozy Kazoo
  • Platformy: Microsoft Windows, Linux, Mac OS, Nintendo Switch

Zločiny jako je lootování domečků nevinných obyvatel města, příležitostné používání chodů jako mantinelů nebo něco ještě trochu drsnějšího jsou napříč video herními světy taková klasika, nad kterou nikdo moc nepřemýšlí. Existuje ale zločin, který se neodpouští nikde, ani ve virtuálním světě – daňový únik.

Jeden odvážný tuřín už má placení daní dost, rozhodne se vzepřít se svojí vládě, nechat si celý svůj výdělek a začít takovou malou revoluci. Jakmile to zjistí starosta města Cibulka, sebere hlavnímu protagonistovi jeho dům a tím vlastně začne celý příběh. Cílem hry je sehnat dostatek prostředků na splacení dluhu starostovi nebo vymyslet způsob, díky kterému by všechny problémy zmizely.

Gameplayově se hra podobá Zeldě jenom s pohledem shora. V otevřené světě tuřín běhá po městě a mezi plněním úkolů a rozhovorů s ostatními obyvateli, může hráč lootovat. Zahradnické nářadí pomáhá s řešením puzzlů a některé se dá využít i jako zbraň v souboji. A celkem vtipně je tady vyřešeno i nasazení vybavení, protože jste v podstatě kytka, můžete si třeba takové boty prostě nechat narůst.

Ve hře je několik důležitých dokumentů, které hráč může zničit, pokud je najde. Nejen, že se tak hlavní postava vykroutí z placení daní, ale jestli zničí všechny dokumenty, může způsobit vládní převrat.

Kromě hlavní dějové linky, je hra plná collectiblů. V různých koutech města může tuřín najít kosmetické doplňky a páchat zločiny stylově, s parádní čapkou.

Hra vychází už 22. dubna 2021 a to na počítače a Nintendo Switch. Nějakou dobu před vydáním bylo dostupné demo, které nastínilo příběh a ukázalo hlavní součásti gameplaye. Vývojáři oznámili, že hra bude mít několik konců. Jak to nakonec s tuřínem dopadne bude asi jenom na hráčích.

    Copyright © 2015–2021 GamingSite.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 2464-661X, podléhá licenci CC BY-ND 4.0