What The Box? – RECENZE – Zákeřnost POVOLENA!

• Vývojář: Daniel Snd, Thiago Adamo
  • Vydavatel: Megastorm Games
  • Datum vydání: 12. září 2016
  • Žánr: Akční, multi – player, pro pobavení

Přijdou k vám kamarádi/dky, máte doma více počítačů, ale nevíte do čeho „píchnout“? Nebo sedíte doma sám, mluvíte s lidmi a nic vás nenapadá, co si společně zahrát? Jestliže uvažujete o něčem, co je zábavné a taktéž malinko akční, tak What The Box? je hra dělaná přímo pro vaší chvilku s přáteli. Rozhodně to není pro žádné samotáře, ti se budou muset porozhlédnout po něčem jiném.

what-the-bo

Jaká krabice? Která je ta pravá a která je „falešná“, za kterou hraje protivník? To musíte zjistit sami. Oč se ale jedná? Jako v každé jiné hře se nacházíte na ne moc velké, ale ani zrovna malé mapě. Hrajete za krabici. Na omak obyčejná kartonová krabice, která je ale něčím zvláštní. Dokáže se totiž pohybovat, střílet a dokonce má i vytahovací nožík. Okolo vás se nachází mnoho krabic, naprosto totožných s tou vaší, bude tedy velmi těžké najit protivníka. Vyhrává ten, kdo jako jednotlivec, nebo tým zabije co nejvíce lidí „krabic“ z protějšího týmu. Nejde zde ale ani tak o 1 vs 1 boj. Mnohem zábavnější je, když se spolčíte ve dvou, nebo více hráčích na dalšího hráče. Zákeřnost je POVOLENA!

Čekáte mezi krabicemi na vaší oběť. Znenadání se zastaví u vás, nebo skočí na vás, ale ani o tom neví, že to jste vy. To je na tom ta největší sranda. Nahánět se navzájem, vymýšlet různé taktiky, ale hlavní je se ZASMÁT. What The Box? nemá žádný děj, nic moc od ní nečekejte. Nemyslím si ani, že by hra dokázala zabavit na desítky hodin, je to spíše na ojedinělé chvilky, kdy doopravdy není co hrát. Koneckonců, budou zde prázdniny, a dostatek času poblbnout s kamarády rozhodně oceníte.

Co vás ale ještě doslova přemluví k tomu si hru koupit? Jako největším aspektem bude pro hodně uživatelů cena. Ta je totiž na steamu pouhých 5 eur a hodnocení uživatelů je velmi slibné. Další informace je ta, že je zde možnost zapojit až 10 hráčů do jedné hry. A jako poslední věcí, je ta, že můžete hrát z první nebo třetí osoby. A to se vyplatí, příjemnou zábavu.

+ až 10 hráčů, cena, zábava

-není na dlouhé hraní

Hodnocení: 8/10